Themenschwerpunkte
o Der Markt: Kunde & Unternehmen
o Das Unternehmen: Angebot & Service
o Der Kunde: informiert, entschlossen, loyal und treu!?
o Der Weg: von Kundenorientierung zur Kundenbindung
o Die Zukunft: CRM, Couponing, AD Games - und dann?
o Best Practices: Ein Blick über den Tellerrand
Information on participating / attending:
Zielgruppe:
Geschäftsführer, Inhaber kleinerer und mittelständischer Unternehmen und dort tätige Mitarbeiter, die mit den Themen Geschäftsentwicklung, Marketing, Ver-trieb, Kundengewinnung, -bindung und -pflege befasst sind.
Investition: 350 Euro inkl. Unterlagen und Catering
Den Flyer zum Workshop sowie das Anmeldeformular fordern Sie bitte tel. unter 0841/9348-140 oder unter weiterbildung@fh-ingolstadt.de an.
Date:
04/18/2008 14:00 - 04/19/2008 14:00
Event venue:
Fachhochschule Ingolstadt
Gebäude D
Raum D101
Esplanade 10
85049 Ingolstadt
Bayern
Germany
Target group:
Business and commerce, all interested persons
Email address:
Relevance:
transregional, national
Subject areas:
Economics / business administration, Media and communication sciences
Types of events:
Entry:
03/04/2008
Sender/author:
Barbara Lenz
Department:
Referat für Öffentlichkeitsarbeit und Hochschulmarketing
Event is free:
no
Language of the text:
German
URL of this event: http://idw-online.de/en/event22915
You can combine search terms with and, or and/or not, e.g. Philo not logy.
You can use brackets to separate combinations from each other, e.g. (Philo not logy) or (Psycho and logy).
Coherent groups of words will be located as complete phrases if you put them into quotation marks, e.g. “Federal Republic of Germany”.
You can also use the advanced search without entering search terms. It will then follow the criteria you have selected (e.g. country or subject area).
If you have not selected any criteria in a given category, the entire category will be searched (e.g. all subject areas or all countries).