idw – Informationsdienst Wissenschaft

Nachrichten, Termine, Experten

Grafik: idw-Logo
Science Video Project
idw-Abo

idw-News App:

AppStore

Google Play Store

Event


institutionlogo


04/17/2013 - 04/17/2013 | Berlin-Kreuzberg

Podiumsdiskussion „Werbung in den digitalen Medien“

MHMK-Professor Dr. Thomas Heun diskutiert mit Christian Fenner, CEO digitaleheimat, und Gerald Hensel, Strategic Director bei Scholz & Friends Digital über „Werbung in den digitalen Medien“.

Mit der zunehmenden Nutzung von digitalen Medien steigt auch die Bedeutung dieser Kanäle für die Unternehmenskommunikation im Bereich Werbung und PR. Neben der grundlegenden Einigkeit zum allgemeinen Bedeutungsgewinn digitaler Medien herrscht allerdings aktuell Uneinigkeit, welche „Werbe-Formate“ die größte Erfolge versprechen.

MHMK-Professor Dr. Thomas Heun diskutiert mit Christian Fenner, CEO digitaleheimat, und Gerald Hensel, Strategic Director bei Scholz & Friends Digital.

Information on participating / attending:
Die Veranstaltung ist offen für Studierende, Fachgäste und interessierte Besucher. Der Eintritt ist frei.

Anmeldung erwünscht unter info.berlin@mhmk.org

Medienkontakt Berlin: Dr. Thomas Heun, t.heun@mhmk.org, Tel. 030.202 1512-41

Date:

04/17/2013 18:30 - 04/17/2013

Event venue:

MHMK, Campus Berlin, M33-Höfe, Mehringdamm 33, 2. Gebäude, 1. Stock
10961 Berlin-Kreuzberg
Berlin
Germany

Target group:

Journalists, all interested persons

Email address:

Relevance:

transregional, national

Subject areas:

Media and communication sciences

Types of events:

Seminar / workshop / discussion

Entry:

04/03/2013

Sender/author:

Sarah Ines Struck M.A.

Department:

Hochschulkommunikation

Event is free:

yes

Language of the text:

German

URL of this event: http://idw-online.de/en/event43035


Help

Search / advanced search of the idw archives
Combination of search terms

You can combine search terms with and, or and/or not, e.g. Philo not logy.

Brackets

You can use brackets to separate combinations from each other, e.g. (Philo not logy) or (Psycho and logy).

Phrases

Coherent groups of words will be located as complete phrases if you put them into quotation marks, e.g. “Federal Republic of Germany”.

Selection criteria

You can also use the advanced search without entering search terms. It will then follow the criteria you have selected (e.g. country or subject area).

If you have not selected any criteria in a given category, the entire category will be searched (e.g. all subject areas or all countries).