idw – Informationsdienst Wissenschaft

Nachrichten, Termine, Experten

Grafik: idw-Logo
Grafik: idw-Logo

idw - Informationsdienst
Wissenschaft

Science Video Project
idw-Abo

idw-News App:

AppStore

Google Play Store

Event


institutionlogo

11/27/2019 - 11/27/2019 | Hamburg

Afterworkshop-Event zum Thema „Erfolgreiches Marketing im E-Commerce“

Der Online-Handel verändert unser Einkaufsverhalten massiv. Nicht nur stationäre Einzelhändler geraten in Bedrängnis, sondern auch zwischen den Online-Händlern tobt der Kampf um Kunden. Wie man mit einer guten Positionierung und einem intelligenten Marketing dennoch erfolgreich im E-Commerce sein kann, ist Thema des interaktiven AfterWorkshops.

Referenten:
→ Britta Kristin Böhle, Director Inbound Demand Generation,Trusted Shops GmbH
→ Felix Schlepper, Senior Online-Marketing-Berater,crowdmedia GmbH
→ Patrick Klingberg, Geschäftsführer/CEO, artaxo GmbH
→ Sascha Hoffmann, Professor für Online-Management, Hochschule Fresenius

Information on participating / attending:
Die Teilnahme ist kostenfrei. Um eine schrifltiche Anmeldung wird gebeten: marisa.kuehn@hs-fresenius.de

Date:

11/27/2019 17:30 - 11/27/2019 20:00

Event venue:

Hochschule Fresenius, 1. Obergeschoss,
Alte Rabenstraße 32, 20148 Hamburg
20148 Hamburg
Hamburg
Germany

Target group:

all interested persons

Relevance:

local

Subject areas:

Media and communication sciences

Types of events:

Seminar / workshop / discussion

Entry:

11/19/2019

Sender/author:

Melanie Hahn

Department:

Presse & Öffentlichkeitsarbeit

Event is free:

yes

Language of the text:

German

URL of this event: http://idw-online.de/en/event65345

Attachment
attachment icon Afterworkshop Erfolgreiches Marketing im E-Commerce“

Help

Search / advanced search of the idw archives
Combination of search terms

You can combine search terms with and, or and/or not, e.g. Philo not logy.

Brackets

You can use brackets to separate combinations from each other, e.g. (Philo not logy) or (Psycho and logy).

Phrases

Coherent groups of words will be located as complete phrases if you put them into quotation marks, e.g. “Federal Republic of Germany”.

Selection criteria

You can also use the advanced search without entering search terms. It will then follow the criteria you have selected (e.g. country or subject area).

If you have not selected any criteria in a given category, the entire category will be searched (e.g. all subject areas or all countries).