Macromedia University Berlin warmly invites you to the next 'BrandCamp - The Future of work' on the 6th of January, 2016, from 6.30 pm. Free Entrance, please register:http://www.hochschule-macromedia.de/futureofwork
Experience exclusively:
Digital expert and Macromedia Dean Prof. Dr. Castulus Kolo, Vice Admiral Joachim Rühle, Head of HR in the Federal Ministry of Defense, Prof. Ralf Kemmer, Co-Founder of the legendary Fuckup Nights, Oliver Jeschonnek, CEO of fbtk Consulting and business model innovator Prof. Dr. Katja Nettesheim (Macromedia University).
The evening will be hosted by Prof. Dr. Brigitte Kleinselbeck, Brand Communication and Advertising, Prof. Dr. Astrid Friese, Media and Communication Management, Prof. Tanja Schmitt-Fumian, Vice Dean of Macromedia School of Creative Arts and interactive specialist Prof. Lars Grau. You as students, and other guests can make challenging questions based on a recent survey of experts on video recordings.
Programme
06.00 pm Meet & warm-up
06.30 pm Panel Talk
08.30 pm Chat & Chill
10.00 pm End
Location:
Macromedia University Campus Berlin
M33 Höfe, Mehringdamm 33
10961 Berlin
http://www.hochschule-macromedia.de/futureofwork
http://www.facebook.com/macromedia/berlin
http://www.twitter.com/MHMK
Hinweise zur Teilnahme:
German and English language.
FREE entrance, registration required.
Termin:
06.01.2016 18:30 - 22:00
Anmeldeschluss:
05.01.2016
Veranstaltungsort:
Macromedia University
M33 Höfe, Mehringdamm 33
10961 Berlin
2nd building, 1st floor
10961 Berlin
Berlin
Deutschland
Zielgruppe:
jedermann
E-Mail-Adresse:
Relevanz:
regional
Sachgebiete:
Gesellschaft, Kulturwissenschaften, Kunst / Design, Medien- und Kommunikationswissenschaften, Wirtschaft
Arten:
Konferenz / Symposion / (Jahres-)Tagung, Seminar / Workshop / Diskussion, Vortrag / Kolloquium / Vorlesung
Eintrag:
17.12.2015
Absender:
Prof. Dr. Brigitte Kleinselbeck
Abteilung:
Terminredaktion Berlin
Veranstaltung ist kostenlos:
ja
Textsprache:
Englisch
URL dieser Veranstaltung: http://idw-online.de/de/event52910
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