idw – Informationsdienst Wissenschaft

Nachrichten, Termine, Experten

Grafik: idw-Logo
Science Video Project
idw-Abo

idw-News App:

AppStore

Google Play Store

Event



11/19/2004 - 11/20/2004 | Berlin

AfM-Marketing-Fachtagung an der FHW Berlin

Thema der Fachtagung ist "Angewandte Marketingforschung" Sie soll einem Erfahrungsaustausch zwischen Hochschule und Praxis in allen Gebieten von Marketing und Vertrieb dienen.

Frühbucher-Rabatt bis 15. Oktober

In über 40 Fachvorträgen von Marketingwissenschaftlern und -praktikern können sich Interessenten zu Themen aus Vertrieb, B2B-Marketing, internationalem Marketing, Kommunikation, elektronischem Marketing, Handelsmarketing und Kultur- und Tourismusmarketing informieren.

Information on participating / attending:
Die Teilnahmegebühr beträgt für Frühbucher bei Anmeldung bis zum 15. Oktober 65 Euro, danach 100 Euro (für Hochschulangehörige 45 bzw. 60 Euro). Enthalten darin sind die Tagungsteilnahme, Tagungs-CD, Getränke und Snacks.

Date:

11/19/2004 14:00 - 11/20/2004 15:00

Event venue:

Fachhochschule für Wirtschaft Berlin
Badensche Straße 50-51
Berlin-Schöneberg
10825 Berlin
Berlin
Germany

Target group:

Scientists and scholars, Students

Relevance:

transregional, national

Subject areas:

Economics / business administration, Media and communication sciences

Types of events:

Entry:

10/06/2004

Sender/author:

Henriette Scharfenberg

Department:

Presse- und Öffentlichkeitsarbeit

Event is free:

unknown

Language of the text:

German

URL of this event: http://idw-online.de/en/event12120


Help

Search / advanced search of the idw archives
Combination of search terms

You can combine search terms with and, or and/or not, e.g. Philo not logy.

Brackets

You can use brackets to separate combinations from each other, e.g. (Philo not logy) or (Psycho and logy).

Phrases

Coherent groups of words will be located as complete phrases if you put them into quotation marks, e.g. “Federal Republic of Germany”.

Selection criteria

You can also use the advanced search without entering search terms. It will then follow the criteria you have selected (e.g. country or subject area).

If you have not selected any criteria in a given category, the entire category will be searched (e.g. all subject areas or all countries).