Über Hörfunk und Fernsehen kann man ein großes Publikum nicht nur erreichen, sondern auch überzeugen und begeistern. In dem Medientraining "Forschung vor der Kamera" erfahren die Teilnehmer/innen mehr über die Spielregeln der Medienwelt, um sie erfolgreich für sich zu nutzen. Ziel: Sich im Umgang mit den Medien entspannt und sicher fühlen. 585,- €
Information on participating / attending:
Date:
06/13/2008 - 06/14/2008
Event venue:
Fachhochschule Köln, Köln International School fo Design
Zentrum für Forschungskommunikation
50678 Köln
Nordrhein-Westfalen
Germany
Target group:
Scientists and scholars, all interested persons
Email address:
Relevance:
regional
Subject areas:
Economics / business administration, Media and communication sciences
Types of events:
Entry:
04/10/2008
Sender/author:
Petra Schmidt-Bentum
Department:
Presse- und Öffentlichkeitsarbeit
Event is free:
no
Language of the text:
German
URL of this event: http://idw-online.de/en/event23212
You can combine search terms with and, or and/or not, e.g. Philo not logy.
You can use brackets to separate combinations from each other, e.g. (Philo not logy) or (Psycho and logy).
Coherent groups of words will be located as complete phrases if you put them into quotation marks, e.g. “Federal Republic of Germany”.
You can also use the advanced search without entering search terms. It will then follow the criteria you have selected (e.g. country or subject area).
If you have not selected any criteria in a given category, the entire category will be searched (e.g. all subject areas or all countries).