idw – Informationsdienst Wissenschaft

Nachrichten, Termine, Experten

Grafik: idw-Logo
Science Video Project
idw-Abo

idw-News App:

AppStore

Google Play Store

Event



11/05/2008 - 11/07/2008 | Berlin

master test für den Masterstudiengang Marketingkommunikation

dreitägige Informationsveranstaltung zum Masterstudiengang Marketingkommunikation

Im master test machen Sie sich ein detailliertes Bild über den nicht-konsekutiven Masterstudiengang Marketingkommunikation und erleben die design akademie berlin drei Tage lang an einem Stück. Sie bekommen Einblick in das reale Unterrichtsgeschehen, erhalten ausführliche Informationen über die Inhalte, den Ablauf und die Ziele des Studiums sowie Karriereperspektiven und erproben Ihre konzeptionellen Fähigkeiten an einem Praxisprojekt. Darüber hinaus lernen Sie Professoren und Dozenten, mögliche Kommilitonen und unsere Räumlichkeiten kennen.

Die Teilnehmerzahl ist beschränkt. Die Plätze werden nach Eingang der Teilnahmegebühr vergeben. Sollte der gewünschte Termin ausgebucht sein, werden wir Ihnen einen Alternativtermin nennen oder die bereits bezahlte Gebühr zurückerstatten.

Information on participating / attending:

Date:

11/05/2008 - 11/07/2008

Event venue:

design akademie berlin
Hochschule für Kommunikation und Design (FH)
Paul-Lincke-Ufer 8e
10999 Berlin
Berlin
Germany

Target group:

Business and commerce, Students

Relevance:

transregional, national

Subject areas:

Economics / business administration, Media and communication sciences

Types of events:

Entry:

07/01/2008

Sender/author:

Nico Klingler

Department:

Public Relations

Event is free:

no

Language of the text:

German

URL of this event: http://idw-online.de/en/event24014


Help

Search / advanced search of the idw archives
Combination of search terms

You can combine search terms with and, or and/or not, e.g. Philo not logy.

Brackets

You can use brackets to separate combinations from each other, e.g. (Philo not logy) or (Psycho and logy).

Phrases

Coherent groups of words will be located as complete phrases if you put them into quotation marks, e.g. “Federal Republic of Germany”.

Selection criteria

You can also use the advanced search without entering search terms. It will then follow the criteria you have selected (e.g. country or subject area).

If you have not selected any criteria in a given category, the entire category will be searched (e.g. all subject areas or all countries).