idw – Informationsdienst Wissenschaft

Nachrichten, Termine, Experten

Grafik: idw-Logo
Science Video Project
idw-Abo

idw-News App:

AppStore

Google Play Store

Event


institutionlogo


04/29/2013 - 04/29/2013 | München

Workshop „Verleih dir Flügel: Marken- und Medienmanagement am Beispiel von Red Bull Salzburg“

Die Bullen sind da! Jochen Sauer, Geschäftsführer Red Bull Salzburg, lädt ein zum interaktiven Workshop über die Marke Red Bull Salzburg, ihre Markenkommunikation und die Arbeit des Vereins mit den Medien.

Präsentiert werden exklusive Einblicke in die Alltagsanforderungen und aktuelle Themenbereiche des Vereins beziehungsweise der Marke. Teilmehmer erfahren am Beispiel des aktuellen österreichischen Fußballmeisters, wie ein professioneller Sportverein geführt wird.

Information on participating / attending:
Die Veranstaltung ist offen für Studierende, Fachgäste und interessierte Besucher. Der Eintritt ist frei.

Anmeldung erwünscht unter info.muc@mhmk.org

Medienkontakt: Sarah Ines Struck, s.struck@mhmk.org, Telefon 089.544 151-783

Date:

04/29/2013 18:00 - 04/29/2013

Event venue:

MHMK, Campus München, Gollierstraße 4
80339 München
Bayern
Germany

Target group:

Journalists, all interested persons

Email address:

Relevance:

transregional, national

Subject areas:

Media and communication sciences

Types of events:

Seminar / workshop / discussion

Entry:

04/03/2013

Sender/author:

Sarah Ines Struck M.A.

Department:

Hochschulkommunikation

Event is free:

yes

Language of the text:

German

URL of this event: http://idw-online.de/en/event43029


Help

Search / advanced search of the idw archives
Combination of search terms

You can combine search terms with and, or and/or not, e.g. Philo not logy.

Brackets

You can use brackets to separate combinations from each other, e.g. (Philo not logy) or (Psycho and logy).

Phrases

Coherent groups of words will be located as complete phrases if you put them into quotation marks, e.g. “Federal Republic of Germany”.

Selection criteria

You can also use the advanced search without entering search terms. It will then follow the criteria you have selected (e.g. country or subject area).

If you have not selected any criteria in a given category, the entire category will be searched (e.g. all subject areas or all countries).