WIMACamp20/Online - Barcamp zu Wissenschaftsmanagement, -marketing und -kommunikation

idw – Informationsdienst Wissenschaft

Nachrichten, Termine, Experten

Grafik: idw-Logo
Thema Corona

idw-Abo
Science Video Project

Event


institutionlogo


Share on: 
08/25/2020 - 08/25/2020 | Online

WIMACamp20/Online - Barcamp zu Wissenschaftsmanagement, -marketing und -kommunikation

Das WIMACamp an der Technischen Universität Berlin ist das bundesweit einzige Themencamp zu den Themen Wissenschaftsmanagement, Wissenschaftsmarketing und Wissenschaftskommunikation.

Das WIMACamp an der Technischen Universität Berlin ist das bundesweit einzige Themencamp zu den Themen Wissenschaftsmanagement, Wissenschaftsmarketing und Wissenschaftskommunikation. Am 25. August 2020 treffen sich Wissenschaftler*innen, Hochschulmitarbeiter*innen sowie PR- und Marketingfachleute aus dem Wissenschaftsbereich erstmalig online zum WIMACamp. ThemenCamps und BarCamps gehören zu den sogenannten „Unkonferenzen“, deren Inhalte ausschließlich von den Teilnehmenden direkt am Tag selbst bestimmt werden. Ziel des WIMACamps ist es, Erfahrungen auszutauschen, Wissen zu teilen und zu vertiefen und gemeinsam Lösungsvorschläge für Problemstellungen zu erarbeiten.

Information on participating / attending:
https://www.registrierung-online.info/tubs/form/wimacamp20.html

Date:

08/25/2020 10:00 - 08/25/2020 13:30

Registration deadline:

08/23/2020

Event venue:

Online
Online
Berlin
Germany

Target group:

Scientists and scholars

Email address:

Relevance:

transregional, national

Subject areas:

interdisciplinary

Types of events:

Seminar / workshop / discussion

Entry:

07/07/2020

Sender/author:

Stefanie Terp

Department:

Stabsstelle Kommunikation, Events und Alumni

Event is free:

no

Language of the text:

German

URL of this event: http://idw-online.de/en/event66561


Help

Search / advanced search of the idw archives
Combination of search terms

You can combine search terms with and, or and/or not, e.g. Philo not logy.

Brackets

You can use brackets to separate combinations from each other, e.g. (Philo not logy) or (Psycho and logy).

Phrases

Coherent groups of words will be located as complete phrases if you put them into quotation marks, e.g. “Federal Republic of Germany”.

Selection criteria

You can also use the advanced search without entering search terms. It will then follow the criteria you have selected (e.g. country or subject area).

If you have not selected any criteria in a given category, the entire category will be searched (e.g. all subject areas or all countries).

Cookies optimize the use of our services. By surfing on idw-online.de you agree to the use of cookies. Data Confidentiality Statement
Okay