Anders als die bisherigen Durchgänge wird die Tagung in diesem Jahr als eintägige Online-Veranstaltung umgesetzt – mit live Moderation und vielen interaktiven Formaten, die das Networking unterstützen. Schwerpunktthema ist die Schnittstelle Marke/Design.
Zu den Highlights gehören Keynotes von Markenguru Kevin Lane Keller und von Design-Autoritäten wie Alina Wheeler oder Uli Mayer-Johanssen. Mit dabei sind natürlich auch Science-Sessions zu aktuellen Forschungsthemen sowie Insights von führenden Markenpraktikern.
Neben der fachlichen Diskussion zwischen Theorie und Praxis soll die Veranstaltung dem Aufbau und der Pflege von Netzwerken dienen. Daher sind alle Teilnehmer nach der Konferenz zu einer Online-Weinprobe mit Live-Musik und viel Austausch eingeladen.
Alle Infos unter: www.dermarkentag.de
Information on participating / attending:
Date:
09/16/2021 09:30 - 09/16/2021 20:00
Event venue:
Online-Veranstaltung
Mainz
Rheinland-Pfalz
Germany
Target group:
Business and commerce, Scientists and scholars
Email address:
Relevance:
transregional, national
Subject areas:
Economics / business administration, Law, Media and communication sciences, Psychology
Types of events:
Conference / symposium / (annual) conference, Seminar / workshop / discussion
Entry:
12/09/2020
Sender/author:
Therese Bartusch-Ruhl M. A.
Department:
Pressestelle Fachbereich Wirtschaft
Event is free:
no
Language of the text:
German
URL of this event: http://idw-online.de/en/event67535
You can combine search terms with and, or and/or not, e.g. Philo not logy.
You can use brackets to separate combinations from each other, e.g. (Philo not logy) or (Psycho and logy).
Coherent groups of words will be located as complete phrases if you put them into quotation marks, e.g. “Federal Republic of Germany”.
You can also use the advanced search without entering search terms. It will then follow the criteria you have selected (e.g. country or subject area).
If you have not selected any criteria in a given category, the entire category will be searched (e.g. all subject areas or all countries).