Mit Algorithmen und Artificial Intelligence zu optimierter Kundenansprache, dynamischem Pricing und zielgruppengerechter Produktempfehlung? Diese Themen sind für jedes Unternehmen relevant! Wir freuen uns, Ihnen mit „Erfolgreiche Anwendungen Künstlicher Intelligenz in Marketing und Sales“ den zweiten Termin unserer Vortragsreihe „Künstliche Intelligenz in der Praxis“ präsentieren zu können. Unser Networking-Frühstück steht unter der Überschrift Praxisorientierung und anwendbarer Use Cases. Wieder wird es praxisnahe Impulsvorträge mit anschließenden Breakout-Gruppen geben, in denen Sie Ihre Fragen unmittelbar an unsere Experten:innen richten können. Wir freuen uns sehr, Sie nach den Ferien begrüßen zu dürfen!
Information on participating / attending:
Die Teilnahme ist kostenfrei. Wir werden Ihnen den Anmeldelink rechtzeitig im Vorfeld der Veranstaltung zukommen lassen. Eine Lizenz ist nicht notwendig.
Date:
09/30/2021 08:00 - 09/30/2021 10:00
Registration deadline:
09/30/2021
Event venue:
online
online
other
Target group:
Business and commerce, Scientists and scholars
Email address:
Relevance:
transregional, national
Subject areas:
Economics / business administration, Information technology, Media and communication sciences
Types of events:
Conference / symposium / (annual) conference
Entry:
08/25/2021
Sender/author:
Silke Pielow
Department:
Geschäftsstelle
Event is free:
yes
Language of the text:
German
URL of this event: http://idw-online.de/en/event69463
You can combine search terms with and, or and/or not, e.g. Philo not logy.
You can use brackets to separate combinations from each other, e.g. (Philo not logy) or (Psycho and logy).
Coherent groups of words will be located as complete phrases if you put them into quotation marks, e.g. “Federal Republic of Germany”.
You can also use the advanced search without entering search terms. It will then follow the criteria you have selected (e.g. country or subject area).
If you have not selected any criteria in a given category, the entire category will be searched (e.g. all subject areas or all countries).