idw – Informationsdienst Wissenschaft

Nachrichten, Termine, Experten

Grafik: idw-Logo
Science Video Project
idw-Abo

idw-News App:

AppStore

Google Play Store



Instance:
Share on: 
01/23/2009 10:39

Für kreative Köpfe

Sigrid Neef Presse- und Öffentlichkeitsarbeit
Fachhochschule Jena

    Gestaltungswettbewerb der FH Jena

    (23. Januar 2009). Die Fachhochschule Jena bietet allen kreativen und studierenden Köpfen die Möglichkeit, ihre Ideen zu verwirklichen: Der neue FH-Shop schreibt einen Wettbewerb für das beste Design eines T-Shirts der FH Jena aus.

    Dabei werden alle Einsendungen gewertet, ob Handzeichnungen oder druckfertige Illustrationen. Bitte senden Sie Ihren Entwurf als Vektorgraphik in den Formaten EPS oder AI, Handzeichnungen bitte als JPG zusenden. Wichtig ist auch, dass die Motive einfarbig umgesetzt werden können.

    Der Gewinner erhält 15 T-Shirts mit eigenem Design. Der neue Abgabetermin ist der 28. Februar 2009. Bitte senden Sie die Entwürfe an: FHShop@plottintime.de

    Informationen und Kontakt:

    FHShop@plottintime.de


    More information:

    http://shop.fh-jena.de
    http://shop.fh-jena.de/wettbewerb
    http://www.fh-jena.de


    Images

    Criteria of this press release:
    Art / design
    regional
    Contests / awards
    German


     

    Help

    Search / advanced search of the idw archives
    Combination of search terms

    You can combine search terms with and, or and/or not, e.g. Philo not logy.

    Brackets

    You can use brackets to separate combinations from each other, e.g. (Philo not logy) or (Psycho and logy).

    Phrases

    Coherent groups of words will be located as complete phrases if you put them into quotation marks, e.g. “Federal Republic of Germany”.

    Selection criteria

    You can also use the advanced search without entering search terms. It will then follow the criteria you have selected (e.g. country or subject area).

    If you have not selected any criteria in a given category, the entire category will be searched (e.g. all subject areas or all countries).