Unter dem Link http://www.munich-business-school.de/Servicestudie haben Studenten der Munich Business School eine Befragung über die Zufriedenheit der Deutschen mit den Serviceangeboten von Telekommunikations- und E-Commerce-Anbietern gestartet.
Die Zufriedenheit der Deutschen mit den Serviceangeboten von Telekommunikations- und E-Commerce-Anbietern steht im Mittelpunkt einer Online-Befragung, die Studenten der Munich Business School gestartet haben. Bis zum 15. März können die Nutzer dieser Services unter dem Link http://www.munich-business-school.de/Servicestudie die Bemühungen der Unternehmen um ihre Kunden bewerten.
Die Ergebnisse der Studie, die in Zusammenarbeit mit der Business- und IT-Beratung SHS VIVEON entsteht, sollen im Frühjahr veröffentlicht werden.
http://www.munich-business-school.de/Servicestudie
Criteria of this press release:
Economics / business administration, Information technology, Media and communication sciences
transregional, national
Research projects
German
You can combine search terms with and, or and/or not, e.g. Philo not logy.
You can use brackets to separate combinations from each other, e.g. (Philo not logy) or (Psycho and logy).
Coherent groups of words will be located as complete phrases if you put them into quotation marks, e.g. “Federal Republic of Germany”.
You can also use the advanced search without entering search terms. It will then follow the criteria you have selected (e.g. country or subject area).
If you have not selected any criteria in a given category, the entire category will be searched (e.g. all subject areas or all countries).