idw - Informationsdienst
Wissenschaft
13.12.2016 - 15.12.2016 | Berlin
Sales management has never been as challenging as it is today. Business models are changing as company managers strive to establish themselves as solution providers while capitalizing on digitalization and handling global competition. At the same time, it is becoming increasingly difficult to find, lead, and retain qualified sales personnel who are able to cope with these challenges.
Against this backdrop, sales managers need to rethink established practices. To support managers in this endeavor, MSM answers the question of how to manage sales in a modern way. Participants will learn about the newest scientific insights and how to build and steer a winning sales force while effectively managing customer relationships. Participants will also discuss how to implement the required changes and strategies when dealing with resistance.
Hinweise zur Teilnahme:
Participants will get to know approaches to modern sales management. They will learn how to build and manage a successful sales force in today’s market and analyze best-practice examples. Moreover, participants will take a critical look at their personal approaches to sales management and plan specific actions for optimization.
Tuition: 3.300 EUR
Termin:
13.12.2016 ab 09:00 - 15.12.2016 17:00
Veranstaltungsort:
ESMT European School of Management and Technology GmbH
Schlossplatz 1
10178 Berlin
10178 Berlin
Berlin
Deutschland
Zielgruppe:
Wirtschaftsvertreter
E-Mail-Adresse:
Relevanz:
überregional
Sachgebiete:
Wirtschaft
Arten:
Seminar / Workshop / Diskussion
Eintrag:
31.03.2016
Absender:
Bianca Schmitz
Abteilung:
Corporate Communications and Marketing
Veranstaltung ist kostenlos:
nein
Textsprache:
Englisch
URL dieser Veranstaltung: http://idw-online.de/de/event53842
Sie können Suchbegriffe mit und, oder und / oder nicht verknüpfen, z. B. Philo nicht logie.
Verknüpfungen können Sie mit Klammern voneinander trennen, z. B. (Philo nicht logie) oder (Psycho und logie).
Zusammenhängende Worte werden als Wortgruppe gesucht, wenn Sie sie in Anführungsstriche setzen, z. B. „Bundesrepublik Deutschland“.
Die Erweiterte Suche können Sie auch nutzen, ohne Suchbegriffe einzugeben. Sie orientiert sich dann an den Kriterien, die Sie ausgewählt haben (z. B. nach dem Land oder dem Sachgebiet).
Haben Sie in einer Kategorie kein Kriterium ausgewählt, wird die gesamte Kategorie durchsucht (z.B. alle Sachgebiete oder alle Länder).